Forum www.brazowa.fora.pl Strona Główna


www.brazowa.fora.pl
forum pielgrzymki Brodnica - Jasna Góra
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Regulamin tego forum - przeczytaj
admin
Administrator


Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

1. Forum służy rozwojowi duchowemu odwiedzających je osób i jest skierowane zarówno do wierzących, jak i osób poszukujących.

2. PISANIE WIADOMOŚCI / DYSKUSJA
Dyskusje powinny znajdować w sobie odniesienie do wartości katolickich bezpośrednio lub w kontekście - dyskusje nie mieszczące się w ramach kategorii Forum franciszkanie.net należy prowadzić w innych miejscach - właściwych dla danego tematu - np. problemy stricte polityczne na forach : onet.pl, gazeta.pl. etc.
Temat watku powinien byc odpowiednio sformulowany i jednoznacznie okreslac
tresc watku.
Forum nie jest czatem. W wątkach dyskusyjnych oczekujemy kilkuzdaniowych, rozwiniętych wypowiedzi zwiazanych z poruszanym tematem. Nalezy zakladac watki w przeznaczonych dla nich dzialach tematycznych. Watki zalozone w zlych dzialach beda przenoszone do odpowiednich kategorii przez Administratora Forum.
Pamietaj, ze podpis ma byc tylko drobnym dodatkiem do twojego posta.
Natarczywe podważanie kompetencji moderatorskich i administracyjnych oraz nie reagowanie na ich prośby wiąże się z czasową, lub stałą blokada konta (więcej -> punkt 5).
Niedozwolone jest samodzielne wstawianie zdjec bez zgody i akceptacji Administratora Forum. Konieczne jest posiadanie praw do publikacji zdjęcia/ rysunku, więcej o prawach autorskich - [link widoczny dla zalogowanych]
Przy cytowaniu jakichkolwiek tresci (oprocz wypowiedzi innych uzytkowników) nalezy podac zródlo cytowanej wypowiedzi. Zabrania sie podawania odnosników do materialow oraz cytowania tresci okreslonych w p. 3 Regulaminu.
Na portalu franciszkanie.net staramy się pisać po polsku ze szczególnym uwzględnieniem zasad ortografii i gramatyki. Brak polskich znaków nie jest traktowany jako błąd - uczestnikami Forum są również osoby przebywające poza granicami Polski i nie mające możliwości używania/ czytania polskich znaków diakrytycznych. Osoby z dysleksją proszone są o korzystanie z narzędzi sprawdzania tekstu np. programu MS Word.
Zabrania się floodingu (zalewania Forum bardzo długimi tekstami). W takich sytuacjach sugerujemy podanie linka do konkretnego źródła.
Nalezy raczej unikac animowanych avatarow.

3. DZIAŁANIA NIEDOPUSZCZALNE I TREŚCI ZABRONIONE
3.1 Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach Forum:
- treści godzących w Kościół Katolicki i szkalujących Jego nauczanie, a także godzących w Zakony Franciszkańskie i inne zgromadzenia zakonne;
- treści obrażających uczucia religijne oraz naruszających prawa innych osób;
- treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady netykiety;
- postów sprzecznych z prawem polskim i międzynarodowym oraz nawolujacych do lamania prawa;
- treści zawierających przekazy reklamowe (Istnieje możliwość jednorazowego zamieszczenia linka do stron propagujących wartości zgodne z założeniami forum w dziale "Dobre [link widoczny dla zalogowanych] Zabronione jest zamieszczanie linków w podpisach. Każda inna forma reklamy zostaje uznana za natarczywą i usunięta);
- postów związanych z pornografią i używkami;
- postów wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, etc.;
- treści faszystowskich, wulgarnych, propagujących przemoc;
- treści agitujących (do sekt, innych religii, wyznań chrześcijańskich, partii politycznych, innych list i for dyskusyjnych);

4. BLOKOWANIE I KASOWANIE WIADOMOŚCI
4.1 Przed założeniem nowego wątku prosimy o sprawdzenie, czy nie istnieje już dyskusja na ten temat. W przypadku powielenia tematów, bądź wystąpienia w topick’ach tematów podobnych moderator blokuje wątek i podaje link tematu, pod którym poruszono już dane zagadnienie.
4.2 Wszelakiego rodzaju pozdrowienia (które MOGĄ być przesyłane na privach), treści kierowane tylko i wyłącznie do jednej osoby (np. bez powiązania z tematem wątku) są niedopuszczalne i będą bezzwłocznie kasowane.
4.3 W trybie natychmiastowym będą usuwane treści, o których mowa w punkcie 3 niniejszego regulaminu.

5. KONSEKWENCJE NIEPRZESTRZEGANIA REGULAMINU/ BLOKOWANIE KONTA (BANOWANIE)
5.1 Publikacja treści niezgodnych z Regulaminem powoduje zablokowanie wątku, bądź usunięcie poszczególnych postów.
5.2 Wykroczenia przeciwko zasadom Regulaminu wiążą się z konsekwencją upomnienia i czasowej blokady konta (ban) na trzy tygodnie.
5.3 Użytkownik zakładający nowe konto w trakcie trwania bana czasowego, lub drastycznie łamiący Regulamin otrzymuje automatycznie blokadę stałą.
5.4 Dopuszcza się maksymalnie liczbę trzech banów czasowych dla jednego użytkownika. Stała blokada konta jest ostateczna i nie ma od niej odwołań.

6. LISTA UŻYTKOWNIKÓW
6.1 Czyszczenie listy userów - dokonywane jest co pół roku - dla użytkowników z zerową liczbą postów. Zakres czyszczenia 6 miesięcy wstecz. (Przykładowo: 1 stycznia 2006 - czyścimy konta od 1 stycznia 2005 do 30 czerwca 2005)
6.2 Zasady prywatności - każdy użytkownik podając swoje dane podczas rejestracji określa, które z tych danych mogą być publikowane na forum, a które ukryte.
Dane są gromadzone w bazie, jednak nie będą one nigdy używane do innych celów niż komunikacja w obrębie i na temat forum dyskusyjnego.
6.3 Na Forum istnieją grupy użytkowników (obecnie moderatorska oraz osób duchownych). Mają one osobne podfora (niewidoczne dla pozostałych osób) – służące wymianie doświadczeń i uwag. Powoływanie grup i wcielanie do nich nowych członków należy do kompetencji Administratora, do którego osoba zainteresowana uczestnictwem w danej grupie zobowiązana jest zwrócić się z prośbą za pośrednictwem prywatnej wiadomości, lub maila.
6.4 Powoływanie moderatorów - osoby te są opiniowane i zgłaszane tylko i wyłącznie przez moderatorów lub adminów - wnioski użytkowników w tym temacie nie będą rozpatrywane.
Osoba - potencjalny moderator - powinna się wykazywać:
- dojrzałością emocjonalną,
- dużą aktywnością na forum,
- znajomością i chęcią rozwijania swojej wiedzy o KK,
- mieć pomysł na wartość dodaną do forum - w związku z jego rozwojem.
6.5 Moderatorzy są odwoływani przez Administratorów - odwołanie nie jest (choć może być) poprzedzone dyskusją z innymi modami.
6.6 Uwagi dotyczące działania Forum oraz pracy moderatorów prosimy zamieszczać w stosownym dziale, kierować je bezpośrednio do danej osoby, lub zgłaszać problem Administratorowi.
6.7 Moderator za swoje działania odpowiada przed Administratorem, który stanowi najwyższą instancję na Forum.

7. INNE USTALENIA
7.1 Zalozenie konta na Forum Portalu franciszkanie.net jest jednoznaczne z akceptacja Regulaminu.
7.2 Użytkownik wypowiadając się na Forum Portalu franciszkanie.net tym samym wyraża zgodę na umieszczenie wypowiedzi, lub jej fragmentów w innych publikacjach Portalu.
7.3 Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia wyłącznie na własną odpowiedzialność.
7.4 Wszelkie zauważone odstępstwa od niniejszego regulaminu należy zgłaszać Administratorowi Portalu.
7.5 Wszelkie złośliwe techniczne działania o charakterze "hakerskim", destabilizujące pracę niniejszego Forum dyskusyjnego będą zgłaszane dostawcy usług internetowych oraz ścigane z mocy prawa.
7.6 Kazdy z Uzytkowników ponosi wylaczna odpowiedzialnosc wobec Administratora Forum i osob trzecich za zamieszczanie wypowiedzi naruszajacych warunki Regulaminu.
7.7 Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania.
7.8 Administracja Forum zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.
Zobacz profil autora
Regulamin tego forum - przeczytaj
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi